dimarts, 13 de novembre del 2007

Que noche la de aquel dia


Cumplir 50 no es gens fàcil i fer una festa per celebrar-ho encara menys, pero el fiestorro que va fer l'amic Joan alba per celebrar-ho quedarà en els anals de la història si es que algú es dedica a escriure les petites històries que fan que la vida tingui contingut. Encara en la ressaca emocional de la festa de dissabte passat, nomès apuntar-vòs que va ser emotiva, brillant, divertida i alcoholica. Ell que es un fan del Champagne Bollinguer, si,si, el que pren en Bond, en James Bond, ens va dotar d'una nit de sorpreses que va fer participar a tot el personal que s'hi va lliurar a l'amistat i celebració. Al tenir tants amics artistes o afeccionats a la música, va haver actuacions d'un soprano, d'un concertista de guitarra clàssica, d'un concertista de flamenc....potser la nota més participativa la vaig posar jo amb l'invent / plagi de l'havanera "la bella lola" amb la lletra canviada homenatjant els primers 50 anys de'n Joan, que han estat un exemple de voler disfrutar-ho amb tots els amics. Em considero privilegiat de ser amic teu, i circumstàncies de la vida que no entenc ni entendré fa que sigui jo i uns quants més entre tant i tanta gent que has de coneixer, els que gaudirem d'aquella nit inolvidable, amb les cançons dels Beatles, cantades pels seus clònics més famosos: Los escarabajos, vinguts de Sevilla per escalfar la festa ja prou caldejada aleshores. Tinc necesitat d'agrair-te tants anys d'amistat. Gràcies Joan