dimarts, 9 d’octubre del 2007

Marató amb nadó



Quan els dic als companys que he fet la marató amb nadó es pensen que he fet una cursa amb el nadó i el cotxet "tipus" Formula 1, doncs no, de eso nada, era senzillament un acte reivindicatiu que anaba més enllà de reivindicar voreres dignes per on passar amb el cotxes, era una reflexió profunda sobre la marató diària que vivim i patim els pares des de que neixen els nostres fills, dels negits per trobar guarderia de les dificultats mils que tenim que compaginar la feina, la llar i l'educació i l'escola.....em va agradar, em va agradar molt i crec que va sortir en tants mitjans de comunicació, perqué tots en menor o major mesura patim les incerteses de la salut, de si l'admetran a la guarderia de si trobara amics, de si menjarà poc o molt.... si voleu saber-ne més, no dubteu a consultar el lloc WEB de la marató. M'hagués agradat molt disposar del manifest, perque em va encantar, em va arribar a l'ànima. Bé, algunes fotos parlem per si soles. salut