dijous, 20 de setembre del 2007

Ja ve la tardor


Diuen que és época de relflexions, de depressions.....a mi m'encanta, es l'estació de l'any on vaig venir al món, on mi trobo be, i, la sento a venir, crec que abans fins i tot que arribi. Aviat anirem a cercar alguna cosa més d'abric als armaris per posar-nos i tot d'una les dies seran més curts i les nits molts més llargues. Continuarem debatin quan dinem a la terrassa del "Licors" sobre coses banals i riurem, riurem molt, de vegades, com avui, em dic, TINC NECESSITAT DE RIURE i m'enrecordo que per la tele, tornen a fer Polònia, i m'ho passo d'allò més be. El riure es tant terapèutic que no hi ha cap medicina que sigui capaç de substituir-ho. No ens oblidem de riure, ni tan sols un dia, perque es part de les vitamines que necessitem per el nostre quefer diari